O ewentualnej awarii urządzenia i jej charakterze informują komunikaty pojawiające się na ekranie sterownika pompy ciepła. W przypadku pojawienia się jednego lub większej ilości komunikatów należy:

– ustalić, czy dokonano zmian w ustawieniach sterownika (przez innych użytkowników)
– sprawdzić stopień zanieczyszczenia filtrów (dolnego i górnego źródła)
– zanotować historię pojawiających się ostrzeżeń

Jednocześnie należy pamiętać, że większość komunikatów ma charakter przejściowy i informuje o tymczasowych zakłóceniach typu: zanieczyszczenie filtrów, zmiana napięcia w sieci, czy warunków atmosferycznych, etc.

Wypełniając formularz zgłoszeniowy znajdujący się na naszej stronie internetowej: a-pic.pl/serwis formularz lub pisząc na nasz adres e-mail: biuro@a-pic.pl możecie Państwo zgłosić awarię. Dokładny opis usterki, pomoże nam w sposób precyzyjny i szybki zdiagnozować problem. Prosimy, zatem Państwa o maksymalne uszczegółowienie informacji dotyczących awarii. Ponadto należy pamiętać o poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz pozostawieniu numeru telefonu kontaktowego, (również e-mailowo), co usprawni proces weryfikacji zgłoszenia.

Serwis uruchamiamy niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.